- 269 900 zł brutto
Podstawowe dane techniczne:
- Rodzaj paliwa:
- Elektryczny, benzynowy
- Silnik:
- T8 AWD plug-in hybrid
- Moc maksymalna (KM):
- 350
- Czas przyspieszenia:
- 4,9 s
- Śr. spalanie:
- 0,9 l/100km
- Prędkość maksymalna:
- 180 km/h
- Pojemność bagażnika:
- 468 l
- Miejsc:
- 5
- Wysokość:
- 165,8 cm
- Długość:
- 468,8 cm
- Szerokość z lusterkami:
- 217,1 cm
- Prześwit:
- 21,6 cm
- Zasięg na silniku elektr.:
- -
Co, otrzymujesz w standardzie?
- Inteligentny system informowania kierowcy (IDIS)
- Ochrona przed uderzeniem bocznym
- 12-calowy wyświetlacz kierowcy
- Kamera Park Assist, tył
- Tylne czujniki parkowania
Samochód rodzinny o napędzie plug-in
Większy udział napędu elektrycznego w codziennych wyjazdach i bardziej zrównoważone podróżowanie. Płynna i intuicyjna jazda dzięki ulepszonemu prowadzeniu jednym pedałem.
Większa wszechstronność
Świetne osiągi na napędzie elektrycznym i wiele więcej, by każdy Twój dzień z Volvo był jeszcze bardziej Twój. Duży bagażnik i wiele schowków w XC60 zaplanowano tak, by nie rezygnować z zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa.
Samochód elektryczny z planem awaryjnym
Przełączaj między trybami Fully electric, Hybrid, Power, All-wheel drive (AWD) i Off-road, aby łatwo dostosować samochód do swoich preferencji w różnych warunkach drogowych.
Bardziej inteligentne XC60
Wbudowane usługi Google
Wbudowane usługi Google i ekscytujące wrażenia z jazdy hybrydą plug-in – Volvo XC60 to SUV, który jest pod każdym względem inteligentniejszy. Asystent Google, Mapy Google i Sklep Google w Twoim samochodzie Volvo.
Volvo XC60 Recharge
Hybryda typu plug-in
Volvo XC60 Recharge jest napędzane naszym najnowszym hybrydowym układem napędowym typu plug-in (PHEV). Zapewniając wysoką moc i większy zasięg w trybie elektrycznym, ten średniej wielkości dynamiczny SUV optymalizuje wolność, jaką daje w pełni elektryczny napęd i jeszcze bardziej zmniejsza emisję spalin.
Najlepsza nawigacja w swojej klasie
W pełni zintegrowane z samochodem Mapy Google, obsługa głosowa przy użyciu Asystenta Google, informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym i automatyczne korekty trasy pozwolą Ci bezproblemowo dotrzeć do celu.
Praktyczne udogodnienia
Dzięki Asystentowi Google w Twoim Volvo możesz uzyskiwać wskazówki dojazdu, korzystać z funkcji rozrywkowych, utrzymywać kontakt ze znajomymi, rodziną i współpracownikami oraz dostosowywać warunki panujące w kabinie – wszystko to bez odrywania rąk od kierownicy. Aby rozpocząć, wystarczy powiedzieć „Hej Google”.
Wykorzystuj każdą chwilę podczas jazdy
Dzięki Google możesz połączyć swoje ulubione aplikacje i urządzenia, aby sprawnie organizować cały swój dzień. Łatwe łączenie się ze zgodnymi urządzeniami inteligentnego domu i sterowanie nimi w samochodzie zapewnia spokój i wygodę.
Większy zasięg napędu elektrycznego
Zajedź dalej na jednym ładowaniu. W trybie w pełni elektrycznym Volvo XC60 Recharge może przejechać do 79 km przy zerowej emisji spalin.*
* Dane są oparte na danych WLTP uzyskanych w określonych warunkach testowych. Rzeczywisty zasięg jazdy i zużycie energii osiągane w rzeczywistych warunkach różnią się w zależności od stylu jazdy i innych czynników zewnętrznych. Dane liczbowe mają charakter wstępny, ostateczna certyfikacja pojazdu w toku.
Jazda przy użyciu jednego pedału (One Pedal Drive)
Zoptymalizowana funkcja jazdy przy użyciu jednego pedału zapewnia płynną zelektryfikowaną jazdę bez konieczności częstego naciskania pedału hamulca.
Przy hamowaniu silnikiem lub z wykorzystaniem pedału hamulca, energia kinetyczna samochodu zamiast bezproduktywnie zamieniać się w ciepło jest zamieniana w energię elektryczną i trafia z powrotem do akumulatora. Odzyskiwanie energii hamowania pozwala też na sterowanie samym pedałem gazu, dzięki czemu kierowca kontroluje przyspieszenie i hamowanie korzystając z jednego tylko pedału. System One Pedal Drive to płynna i satysfakcjonująca jazda.
System sterowania One Pedal Drive to większy komfort prowadzenia (zwłaszcza w korku, gdy co chwilę się zatrzymujemy i ruszamy), radość z jazdy i poczucie kontroli nad autem, a do tego większe bezpieczeństwo, ponieważ w nagłej sytuacji skraca się droga hamowania (hamowanie rozpoczyna się w momencie zwolnienia pedału gazu, jeszcze zanim naciśniemy hamulec). Zaletą są też niższe koszty serwisu z racji niższego zużycia klocków hamulcowych.
Volvo XC60 Recharge
Najwyższej jakości multimedia i dźwięk
Dzięki Asystentowi Google możesz sterować głosowo niektórymi funkcjami SUV-a XC60 Recharge. Za pośrednictwem znajomego interfejsu i komend głosowych możesz cieszyć się rozrywką i utrzymywać kontakt z przyjaciółmi, rodziną i współpracownikami. Dzięki dostępowi do aplikacji w Google Play i opcjonalnemu systemowi audio high-end Bowers & Wilkins Twój samochód staje się częścią Twojego stylu życia.
Volvo XC60 Recharge
Dotychczasowe wersje wyposażenia (do roku 2021)
- Momentum
- Inscription
- R-Design
Volvo XC60 Recharge
Nowe wersje wyposażenia (od roku 2022)
- Core
- Plus Bright
- Plus Dark
- Ultimate Bright
- Ultimate Dark
- Polestar Engineered
Wynaleźliśmy niektóre z najważniejszych rozwiązań w historii bezpieczeństwa pojazdów, a nadchodzą kolejne…
Volvo XC60 Recharge
Kurtyny i boczne poduszki powietrzne
Technologia poduszek powietrznych bardzo się zmieniła od czasu jej wprowadzenia, a firma Volvo, wprowadzając takie usprawnienia, jak boczne poduszki powietrzne czy kurtyny powietrzne, była jednym z najważniejszych innowatorów w tej dziedzinie. Obecnie nasze samochody są wyposażone w szereg poduszek powietrznych zaprojektowanych z myślą o ochronie pasażerów w razie kolizji.
Volvo XC60 Recharge
Whiplash Protection System
Nasze fotele zostały stworzone z myślą o bezpieczeństwie i komforcie. Konstrukcja pochłaniająca energię między fotelem a ramą fotela pomaga ograniczyć obrażenia kręgosłupa, a wbudowany system ochrony przed urazami odgięciowymi kręgosłupa szyjnego obniża ryzyko wystąpienia takich urazów.
Whiplash Protection System (WHIPS)
Układ ochrony pasażerów przed uszkodzeniami kręgów szyjnych podczas uderzenia w tył pojazdu Whiplash Protection System (WHIPS) ogranicza ryzyko takich obrażeń ciała. W skład systemu wchodzą pochłaniające energię oparcia i siedziska oraz specjalnej konstrukcji zagłówki obu przednich foteli.
System WHIPS działa w sytuacji uderzenia w tył naszego samochodu, w zależności od kąta uderzenia oraz prędkości i konstrukcji pojazdu, z którym nastąpiła kolizja.
Działanie systemu WHIPS polega na lekkim odchyleniu oparć przednich foteli do tyłu oraz przesunięciu siedzisk foteli w dół, co powoduje odpowiednią zmianę pozycji ciała kierowcy i pasażera. Jego ruch przyczynia się do pochłonięcia części generowanych sił, które w przeciwnym razie mogłyby doprowadzić do obrażeń kręgów szyjnych.
Volvo XC60 Recharge
Bezpieczeństwo dzieci
Bezpieczeństwo dzieci w naszych samochodach zawsze było podstawową zasadą przestrzeganą przez firmę Volvo Cars. Z tego powodu od lat 60. ubiegłego wieku pozostajemy w czołówce firm prowadzących badania z zakresu bezpieczeństwa przewożenia dzieci, wprowadzając innowacje takie jak fotelik dziecięcy skierowany tyłem do kierunku jazdy czy dwustopniowe zintegrowane podwyższenie siedziska dla dziecka.
Volvo XC60 Recharge
Układ monitorowania martwych pól (BLIS)
Chwilowa nieuwaga podczas zmiany pasa ruchu może mieć tragiczne skutki, jeśli kierowca nie dostrzeże nadjeżdżającego pojazdu w martwym polu lusterka bocznego. Stwierdziliśmy więc, że nasze samochody powinny ułatwiać zapobieganie takim sytuacjom. Opracowany przez nas układ monitorowania martwych pól (Blind Spot Information System — BLIS) przy użyciu kamer lub radarów obserwuje pojazdy jadące z boku i z tyłu samochodu Volvo. Gdy jakiś pojazd znajdzie się w martwym polu, przy lusterku bocznym zapala się lampka ostrzegawcza, dzięki czemu kierowca ma więcej czasu na reakcję.
Ogranicznik prędkości
Aby zasygnalizować jak poważnie traktujemy niebezpieczeństwa związane z przekraczaniem prędkości, w 2020 roku we wszystkich naszych nowych samochodach ograniczyliśmy prędkość maksymalną do 180 km/h. Badamy też technologie inteligentnej kontroli prędkości i wyznaczania stref geofence, które mogłyby w przyszłości posłużyć do automatycznego ograniczania prędkości pojazdów w okolicy szkół i szpitali.
Funkcja Car Key
Jej celem jest ograniczenie przypadków jazdy z nadmierną prędkością. Dzięki funkcji Care Key właściciele samochodów Volvo mogą dodatkowo ograniczyć prędkość maksymalną samochodu, gdy wypożyczają go młodszemu lub mniej doświadczonemu kierowcy, aby zapewnić bardziej bezpieczną jazdę.
Zamów ofertę na XC60 Recharge
Tempomat adaptacyjny
Pomaga utrzymać żądany dystans czasowy od poprzedzającego pojazdu, pozwalając Ci na większy komfort prowadzenia i zdejmując z Ciebie część obciążenia podczas jazdy w nużących warunkach drogowych. Tempomat zapewnia także zachowanie odpowiedniej odległości od poprzedzającego pojazdu.
Pilot Assist
System Pilot Assist to inteligentny i praktyczny asystent, pozwalający kierowcy cały czas sprawować kontrolę nad sytuacją. Pilot Assist ogranicza obciążenie kierowcy w nużącej podróży. System dba o utrzymanie prędkości jazdy i odległości od innych pojazdów oraz zachowanie precyzyjnej pozycji samochodu na pasie ruchu. Gdy system jest aktywny, pomaga w zapobieganiu zagrożenia zderzeniem.
Koła w XC60 Recharge
18 cali
18″ 5-ramienne, podwójne Black Diamond Cut
Rozmiar opony: 235/60 R18
19 cali
19″ 5-ramienne, podwójne Spoke Black Diamond Cut
Rozmiar opony: 235/55 R19
20 cali 5-ramienne
20″ 5-ramienne, Y Spoke Black Diamond Cut
Rozmiar opony: 255/45 R20
20 cali 6-ramienne
20″ 6-ramienne Black Diamond Cut
Rozmiar opony: 255/45 R20
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru czarny (Onyx Black)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru niebieski/granatowy (Denim Blue)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru czerwony (Fusion Red)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru jasny szary (Thunder Grey)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru ciemny szary (Platinum Grey)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru srebrny (Silver Dawn)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru jasny beżowy (Bright Dusk)
Volvo XC60 Recharge – kolor lakieru biały (Crystal White)
Tapicerka, wnętrze w XC60 Recharge
Volvo XC60 Recharge
Tapicerka tekstylna City Weave w tonacji czerni (Charcoal), wnętrze w tonacji czerni (Charcoal)
- Tapicerka w wyposażeniu standardowym
Volvo XC60 Recharge
Tapicerka tekstylna City Weave w tonacji jasnej (Blond), wnętrze w tonacji jasnej (Blond)
- Bez dodatkowych kosztów
Volvo XC60 Recharge
Tapicerka skórzana w tonacji czerni (Charcoal), wnętrze w tonacji czerni (Charcoal)
- Aluminiowe elementy ozdobne Metal Mesh
Volvo XC60 Recharge
Tapicerka skórzana w tonacji jasnej (Blond), wnętrze w tonacji jasnej/czerni (Blond/Charcoal)
- Elementy ozdobne Driftwood
Sprawdź też ofertę używanych Volvo XC60 w programie Selekt
Poniżej przykłady używanych samochodów Volvo XC60, które mamy lub mieliśmy w naszej ofercie. Aktualna lista ogłoszeń znajduje się tutaj – Volvo XC60 Selekt.
Używane Volvo XC60 R-Design B5 AWD
Kolor niebieski (Bursting Blue), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 R-Design T4
Kolor czarny (Onyx Black), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 Inscription B4 AWD
Kolor niebieski/granatowy (Denim Blue), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 Inscription B5 AWD
Kolor brązowy (Maple Brown), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 T5 AWD
Kolor jasny beżowy (Luminous Sand), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 Inscription
Kolor szary (Osmium Grey), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 Inscription D4 AWD
Kolor brązowy (Maple Brown), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 Inscription B4 AWD
Kolor biały, skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 B4
Kolor czerwony (Fusion Red), skrzynia automatyczna
Używane Volvo XC60 B4 AWD
Kolor ciemny szary (Platinum Grey), skrzynia automatyczna
Innowacje w zakresie bezpieczeństwa
Volvo jest pionierem w zakresie najważniejszych wynalazków oraz usprawnień w historii bezpieczeństwa pojazdów, nieprzerwanie pracując nad poprawą bezpieczeństwa użytkowników.
Poniżej poszczególne etapy rozwo
1959 — Trzypunktowy pas bezpieczeństwa
Niewielu ludzi na świecie uratowało tyle istnień, co konstruktor Volvo Nils Bohlin, który w modelu PV544 wprowadził do seryjnej produkcji trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Ocenia się, że od tego czasu ponad milion osób uniknęło śmierci dzięki decyzji firmy Volvo Cars, która zrzekła się praw patentowych, umożliwiając stosowanie nowego wynalazku przez innych producentów.
1972 — Fotelik dla dziecka zwrócony tyłem do kierunku jazdy
Pamiętasz te wczesne zdjęcia astronautów, którzy podczas startu leżeli na plecach, aby zapewnić równomierne rozłożenie sił działających na ich ciała? Taka była podstawowa zasada stojąca za naszymi, pierwszymi w branży samochodowej, fotelikami dla dzieci zwróconymi tyłem do kierunku jazdy. Równomierny rozkład obciążeń i zminimalizowanie ryzyka obrażeń.
1978 — Podwyższenie siedziska dla dziecka
Wynaleźliśmy pierwsze na świecie podwyższenie siedziska z regulacją pasa, które pozwalało dzieciom od czwartego roku życia wygodniej i bezpieczniej podróżować przodem do kierunku jazdy.
1990 — Pierwsze na świecie zintegrowane podwyższenie siedziska dla dziecka
Wprowadzenie pierwszego wbudowanego podwyższenia siedziska było kolejnym krokiem milowym w stronę zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom. Oprócz takich korzyści, jak zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu, wbudowane podwyższenie siedziska zapewnia też dziecku wygodniejszą pozycję, pozwalając mu wyglądać przez okna.
1991 — Ochrona przed uderzeniem bocznym (SIPS)
Naszym kolejnym ważnym krokiem zwiększającym bezpieczeństwo było wprowadzenie systemu ochrony przed uderzeniem bocznym (Side Impact Protection System — SIPS). Stanowił on integralny element konstrukcji samochodu i obejmował bardzo wytrzymałe elementy konstrukcyjne, montowane wewnątrz samochodu materiały pochłaniające energię, specjalną poprzecznicę w podłodze, a nawet wzmocnione fotele. W 1994 roku wprowadziliśmy kolejną innowację na światową skalę, czyli boczne poduszki powietrzne.
1998 — System ochrony przed urazami odgięciowymi kręgosłupa szyjnego (WHIPS)
Urazy odgięciowe kręgosłupa szyjnego to najczęstsze urazy powstające w wyniku kolizji drogowych, mogące powodować długotrwałe skutki zdrowotne w postaci przewlekłego bólu i niepełnosprawności. System WHIPS zapewnia równomierne podparcie i pochłanianie energii, łagodząc skutki uderzenia w tył pojazdu dzięki przemyślanej konstrukcji fotela i zagłówka. Dzięki temu udało się o połowę obniżyć ryzyko długookresowych problemów zdrowotnych.
1998 — Kurtyna powietrzna
Kurtyna powietrzna była kolejnym skokiem naprzód w dziedzinie bezpieczeństwa wykonanym przez Volvo Cars. Jest ona ukryta w podsufitce i w przypadku uderzenia z boku lub wywrócenia się pojazdu zostaje błyskawicznie nadmuchana, chroniąc głowę użytkownika. Był to pierwszy system poduszek powietrznych zapewniający zwiększoną ochronę osobom siedzącym zarówno w przednich, jak i w tylnych fotelach.
2002 — System ochrony na wypadek dachowania (ROPS)
Obserwując rosnącą popularność SUV-ów, uznaliśmy, że przyszedł czas na wprowadzenie kolejnej innowacji z dziedziny bezpieczeństwa — ochrony na wypadek dachowania. Do sprawy podeszliśmy dwutorowo. Po pierwsze zwiększyliśmy stabilność naszych SUV-ów za pomocą zaawansowanego elektronicznego układu stabilizacji przechyłu (Roll Stability Control), a po drugie udoskonaliliśmy konstrukcję nadwozia, aby zapewnić zwiększoną ochronę w przypadku wywrócenia się pojazdu.
2003 — Układ monitorowania martwych pól (BLIS)
Opis w treści nieco wyżej.
2008 — City Safety
Począwszy od pierwszej generacji modelu Volvo XC60 wprowadziliśmy układ autonomicznego hamowania awaryjnego City Safety jako standardowe wyposażenie wszystkich nowych samochodów. System ten, który wykorzystuje detekcję laserową, został opracowany w celu ograniczenia ryzyka i następstw kolizji z poprzedzającym pojazdem przy prędkościach nieprzekraczających 30 km/h.
2010 — Wykrywanie pieszych z automatycznym całkowitym zatrzymaniem
Chcemy, aby nasze innowacyjne technologie bezpieczeństwa chroniły również osoby znajdujące się na zewnątrz samochodu. Dlatego opracowaliśmy system, który przy użyciu radaru i kamer ostrzega kierowcę, jeśli ktoś wejdzie przed maskę samochodu, a następnie automatycznie włącza hamulce, jeśli kierowca nie zdąży zareagować.
2014 — System zapobiegający niezamierzonemu zjechaniu z drogi
Firma Volvo była pionierem w badaniach dotyczących wypadków spowodowanych zjechaniem z drogi, które często jest wynikiem przemęczenia, trudnych warunków atmosferycznych lub nieuwagi kierowcy. Skupiliśmy się na utrzymywaniu osób siedzących w fotelach w pozycji wyprostowanej, napinaniu pasów bezpieczeństwa oraz wprowadzeniu do foteli rozwiązań służących pochłanianiu energii w celu ograniczenia ryzyka i następstw urazów kręgosłupa.
2016 — Połączone funkcje bezpieczeństwa
W świecie komunikujących się ze sobą samochodów Volvo Cars definiuje zupełnie nowy rodzaj systemu zapewniającego bezpieczeństwo na drodze. Połączone innowacje — system ostrzegania o śliskiej nawierzchni Slippery Road Alert oraz system ostrzegania o włączonych światłach awaryjnych Hazard Light Alert — korzystają z komunikacji w chmurze w celu udostępniania krytycznych danych między pojazdami. Dzięki temu możliwe jest wczesne ostrzeganie o śliskich odcinkach dróg oraz o pojazdach, które włączyły światła awaryjne, co pomaga zapewnić kierowcy wystarczająco dużo czasu na zmniejszenie prędkości.
2018 — Układ Oncoming mitigation by braking
Układ minimalizujący skutki zderzenia z pojazdem nadjeżdżającym z naprzeciwka jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem firmy Volvo. System służy wspomaganiu hamowania w sytuacji nieuchronnego zderzenia z pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka. Jeśli jadący z naprzeciwka pojazd zjedzie na Twój pas ruchu i kolizja będzie nieunikniona, system pomoże ograniczyć prędkość w celu złagodzenia siły i skutków uderzenia.
2019 — Inicjatywa E.V.A. (Equal Vehicles for All)
Od lat 70. ubiegłego wieku gromadzimy dane o wypadkach, aby lepiej zrozumieć, co dokładnie dzieje się w trakcie kolizji, niezależnie od wzrostu, płci czy budowy ciała użytkownika pojazdu. W ramach Inicjatywy E.V.A. nasze wyniki badań nad bezpieczeństwem samochodowym są teraz łatwo dostępne w postaci publicznej cyfrowej biblioteki, którą każdy może pobrać. Dla wspólnego bezpieczeństwa.
2020 — Ogranicznik prędkości
Opis w treści nieco wyżej.
- 269 900 zł brutto
Podstawowe dane techniczne:
- Rodzaj paliwa:
- Elektryczny, benzynowy
- Silnik:
- T6 AWD plug-in hybrid
- Moc maksymalna (KM):
- 350
- Czas przyspieszenia:
- 5,7 s
- Śr. spalanie:
- 0,9 l/100km
- Prędkość maksymalna:
- 180 km/h
- Pojemność bagażnika:
- 468 l
- Miejsc:
- 5
- Wysokość:
- 165,8 cm
- Długość:
- 468,8 cm
- Szerokość z lusterkami:
- 217,1 cm
- Prześwit:
- 21,6 cm
- Zasięg na silniku elektr.:
- -
Co, otrzymujesz w zestawie?
Funkcje Essential oraz:
- Klamki drzwi w kolorze nadwozia z oświetleniem podłoża
- System bezkluczykowy z obsługiwanymi bez użycia rąk elektrycznie sterowanymi drzwiami bagażnika
Samochód rodzinny o napędzie plug-in
Większy udział napędu elektrycznego w codziennych wyjazdach i bardziej zrównoważone podróżowanie. Płynna i intuicyjna jazda dzięki ulepszonemu prowadzeniu jednym pedałem.
Większa wszechstronność
Świetne osiągi na napędzie elektrycznym i wiele więcej, by każdy Twój dzień z Volvo był jeszcze bardziej Twój. Duży bagażnik i wiele schowków w XC60 zaplanowano tak, by nie rezygnować z zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa.
Samochód elektryczny z planem awaryjnym
Przełączaj między trybami Fully electric, Hybrid, Power, All-wheel drive (AWD) i Off-road, aby łatwo dostosować samochód do swoich preferencji w różnych warunkach drogowych.
- 289 900 zł brutto
Podstawowe dane techniczne:
- Rodzaj paliwa:
- Elektryczny, benzynowy
- Silnik:
- T6 AWD plug-in hybrid
- Moc maksymalna (KM):
- 350
- Czas przyspieszenia:
- 5,7 s
- Śr. spalanie:
- 1.0 l/100km
- Prędkość maksymalna:
- 180 km/h
- Pojemność bagażnika:
- 468 l
- Miejsc:
- 5
- Wysokość:
- 165,8 cm
- Długość:
- 468,8 cm
- Szerokość z lusterkami:
- 217,1 cm
- Prześwit:
- 21,6 cm
- Zasięg na silniku elektr.:
- -
Co, otrzymujesz w zestawie?
Funkcje Core oraz:
- Klamki drzwi w kolorze nadwozia z oświetleniem podłoża
- Tylne i przednie czujniki parkowania
- Zaawansowany filtr powietrza PM2,5
- Podparcie odcinka lędźwiowego regulowane elektrycznie w 4 kierunkach
Samochód rodzinny o napędzie plug-in
Większy udział napędu elektrycznego w codziennych wyjazdach i bardziej zrównoważone podróżowanie. Płynna i intuicyjna jazda dzięki ulepszonemu prowadzeniu jednym pedałem.