Bezpieczny serwis i salon Volvo

Szanowni Państwo

 

W Volvo najważniejsi są ludzie. Dlatego nasza misja — czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa — jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne, zapewnianie wyjątkowych doznań i dumne dążenie do tego, by świat stawał się lepszym miejscem dla wszystkich. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też Dom Volvo może dostarczyć samochód do domu Klienta.

 

Dodatkowo skróciliśmy godziny otwarcia salonu oraz serwisu – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

 

 

Udogodnienia wprowadzone przez Dom Volvo dla Klientów serwisu:

  • Wszyscy nasi dealerzy oferują usługę „door to door”
  • Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu poprzez Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do serwisu
  • Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk
  • Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów)
  • Ponadto zapewniamy, że wszystkie części są dostarczane do naszego serwisu przy zachowaniu wszystkich procedur bezpieczeństwa.
  • Dla Klientów oferujemy jednorazowe rękawiczki
  • Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu
  • Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
  • Zdalne płatności internetowe

 

Udogodnienia wprowadzone przez Dom Volvo dla Klientów salonu:

  • Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego
  • Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi
  • Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel
  • W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy zarówno w Allianz jak i PZU nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń  VOLVO telefonicznie lub mailowo. Kontakt do osoby zajmującej się ubezpieczeniami Klient znajdzie na stronie wybranego dealera.

 

 

Informacja:

 

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dotyczącym występowania koronawirusa (SARS-CoV-2) Volvo Car Poland podejmuje wszelkie możliwe kroki, aby minimalizować zagrożenie dla swoich Klientów i Pracowników.

Salony*, Volvo Selekt oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy do kontaktu zdalnego. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy chat. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego Volvo w konfiguratorze online oraz zapoznania się z materiałami na naszym oficjalnym kanale na YT

*z wyjątkiem Volvo Car Warszawa oraz Volvo Wadowscy Kraków

 

Dobre praktyki higieniczne

 

W tym trudnym czasie bardzo ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych. Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) są jasne. – Wszyscy musimy dbać o:
– Właściwą higienę rąk
– Higienę kasłania/kichania
– Ograniczenie przez pracowników bliskiego kontaktu z każdą osobą, która ma objawy chorobowe ze strony układu oddechowego (kichanie, kaszel)
– Wykluczenie z pracy wszystkich z ww. objawami

 

Apel do Klientów

 

Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób. Apelujemy, aby w miarę możliwości unikać przebywania w miejscach zatłoczonych, utrzymywać odstępy w kolejkach, pamiętać o myciu rąk oraz higienie kichania i kasłania oraz unikać niepotrzebnego kontaktu z powierzchniami roboczymi i pieniędzmi.

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również