Aplikacja Waze

Nowość w samochodach marki Volvo

Aplikacja Waze w samochodach marki Volvo

25.05.2023

Biblioteka aplikacji dostępnych do bezpośredniego pobrania do systemu samochodowego właśnie powiększyła się o aplikację Waze. Ta nowa funkcja jest teraz dostępna we wszystkich samochodach osobowych marki Volvo z systemem Google Android. Dzięki tej współpracy kierowcy z USA, Azji i Pacyfiku będą mieli po raz pierwszy możliwość skorzystania z aplikacji Waze.

Jak działa Aplikacja Waze?

Aplikacja Waze cieszy się popularnością i ma wielu użytkowników w różnych krajach. Dzięki niej można znaleźć optymalną trasę do celu i otrzymywać ważne powiadomienia drogowe. Dotychczas korzystanie z niej wymagało pobrania jej na telefon, który następnie był parowany z systemem pojazdu. Teraz aplikację Waze można bezpośrednio pobrać z Google Play i zainstalować w pamięci samochodu Volvo. Bez względu na to, kto prowadzi samochód i jakiego urządzenia używa, nawigacja z Waze będzie dostępna za jednym dotknięciem.

Jakie są zalety Aplikacji Waze?

Pobranie aplikacji Waze bezpośrednio do systemu samochodowego ma wiele zalet.

Po pierwsze, eliminuje problemy związane z parowaniem, które mogą rozpraszać uwagę kierowcy. Ponadto, aplikacja jest wyświetlana na większym ekranie i w bardziej przyjazny dla użytkownika sposób. Samochód Volvo ma również własną kartę SIM, co zapewnia stabilną pracę aplikacji niezależnie od operacji wykonywanych na telefonie.

Partnerstwo Volvo Cars i Waze

Erik Severinson, szef rozwoju oprogramowania samochodów w Volvo Cars, powiedział:

„Stale poszerzamy naszą ofertę aplikacji samochodowych, aby zapewnić naszym klientom więcej opcji i korzyści, umożliwiając im personalizację samochodu.”

Volvo Cars koncentruje się na ciągłym doskonaleniu swoich samochodów poprzez rozwój oprogramowania wewnętrznego oraz współpracę z firmami technologicznymi, takimi jak Google i Waze.

Aron Di Castro, dyrektor ds. marketingu i partnerstw w Waze, powiedział:

„Cieszymy się, że możemy ogłosić naszą współpracę z Volvo Cars, ponieważ właściciele tych aut na całym świecie mogą teraz uzyskać dostęp do najlepszych funkcji Waze w czasie rzeczywistym, nawigacji, wyznaczania tras i ostrzeżeń drogowych za pośrednictwem systemu auta.”

Korzystanie z nawigacji, wyznaczanie tras i otrzymywanie alertów w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji Waze odbywa się płynnie na ekranie samochodu, bez konieczności podłączania telefonu, co upraszcza i zapewnia bezproblemową jazdę.

Emulator Androida rewolucją dla Volvo Cars i Waze

Dzięki emulatorowi Androida dostępnemu na portalu dla programistów Volvo Cars, zespół Waze mógł opracować i przetestować wirtualnie aplikację samochodową wraz z systemem informacyjno-rozrywkowym Volvo. Te podwójne testy umożliwiły zespołowi Waze dostrojenie aplikacji do działania w systemie samochodowym przed udostępnieniem jej klientom.

Wszechobecność Waze dzięki Google Play

Na rynkach Volvo Cars na całym świecie, z wyjątkiem Chin, Korei Południowej i Wietnamu, aplikację Waze można pobrać ze Sklepu Google Play we wszystkich samochodach marki Volvo wyposażonych we wbudowany system Google.

Należy zauważyć, że dostępność wymienionych funkcji i usług może różnić się w zależności od konkretnego rynku.

Warto podkreślić, że Google, Google Play i Waze są zarejestrowanymi znakami towarowymi należącymi do firmy Google LLC.

Dom Volvo Warszawa

DOM VOLVO

Największy Autoryzowany Salon Volvo w Polsce

POZNAJ GAMĘ MODELI VOLVO
Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 22 777 00 00
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Dom Volvo otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).